Založ si blog

Tak, babo raď!

Stále viac ľudí sa na mňa obracia s otázkou: „Ako to robíš?“

Môj recept je pomerne jednoduchý. V prvom rade som si uvedomil, že ak budem robiť veci stále po starom a budem očakávať iný výsledok, je to bláznovstvo. Preto je potrebná zmena myslenia, staré, zlé vzorce správania, ktoré máme uložené v podvedomí nahradiť postupne novými.  Možno vám je táto veta povedomá: „Celý deň som nestíhal, ani som nič nejedol.“ Potom nasledovalo plienenie chladničky, ktorému padlo za obeť všetko okrem kovových častí a osvetlenia. Buď zlé hospodárenie s časom, alebo akýsi pocit dôležitosti …ako ma tento svet potrebuje, ani najesť sa nestíham. V každom prípade je to chyba v programe! Ja som si postupne svoj program nastavil tak,  že dodržiavam tieto hlavné zásady:

  • jem päťkrát denne – tri hlavné jedlá, z ktorých jedno tvorí výživný koktail, okrem toho malá desiata a olovrant. Tento systém zabezpečí človeku dostatočnú energiu a nenúti ho
    hladovať
  • pijem dostatočné množstvo tekutín (cca 0,5 litra na každých 15 kg hmotnosti čo je u mňa asi 3 litre) Pozor najlepšia je voda, potom čaje a minerálka. Nie pivo, sladené sýtené nápoje a káva. Pitný režim zabezpečí vyplavovanie toxických látok, ktoré pri spaľovaní nadbytočných tukov vznikajú.
  • vylúčil som zo stravy výrobky z bielej múky a bielu ryžu. V obmedzenom množstve som ich nahradil celozrnnými výrobkami a naturálnou ryžou.
  • výber jedál som prispôsobil tak, že sa vyhýbam tukom a cukrom, uhľohydráty konzumujem do 14 – 15 hodiny, potom už len proteíny a zeleninu
  • pohyb, pohyb, pohyb – do svojho programu som zaradil aeróbny tréning  6 krát do týždňa v rozsahu 45 až 60 minút
    Ja som si vybral „power walking“, je nenáročný na vybavenie a nie som obmedzený časom a priestorom.

Možno sa vám to zdá strašne jednoduché, ale mne dodržiavanie týchto zásad prinieslo prvé úspechy. K tomu som si pridal výživové doplnky od spoločnosti Xyngular a výsledky hovoria sami za seba.

Môžete ich nájsť na Facebookovom profile.

Prajem aj vám veľa úspechov!

Sila rozhodnutia

12.01.2011

Vás život sa mení v okamihoch rozhodnutí Anthony Robbins Naozaj, denne robíme desiatky rozhodnutí, malých, zdanlivo bezvýznamných, ale i takých, ktoré výrazne ovplyvnia náš ďalší život. Ak ste sa správne rozhodli a hodláte sa zapojiť do jedného z najrýchlejšie sa rozvíjajúcich odvetví vo svete, do sieťového marketingu, venujte ešte chvíľu času správnemu [...]

Je to ten pravý?

12.01.2011

Častá otázka pri výbere životného partnera. Aj láska na prvý pohľad môže byť na celý život.Čo sa týka MLM možno je lepšie posúdiť tri najdôležitejšie zložky sieťového marketingu. Aký je produkt, systém vzdelávania a odmeňovací plán. Produkt – pre sieťový marketing sú najvhodnejšie produkty, ktoré pravidelne nakupuje veľká skupina spotrebiteľov. [...]

Podvod alebo príležitosť?

10.01.2011

Väčšina z nás, vedome či nevedome, sieťový marketing robí denne, ale zadarmo! Dámy, pochválite sa aký nádherný kostým ste kúpili v tom butiku na námestí , páni poviete priateľom, aké výborné pivo a obsluha je v krčme za rohom, a čo susedia ? … predsa vás vidia ako nesiete plné „igelitky“ keď sú banány v akcii …no a ten nový film v kinách!Áno, [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

steveliesky

Momentálne spolupracuje s najlepšími odborníkmi vo svojom odbore v reklame, internetovom marketingu, ekonomickými analytikmi, a vytvoril team vďaka ktorým Vám chce ukázať jeho „Kľúč k úspechu.“ Využite ich obrovské skúsenosti, a prihláste sa na kurz, seminár alebo školenie a získajte najlepšie informácie k dosiahnutiu vášho úspechu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 7114x
Priemerná čítanosť článkov: 1423x

Autor blogu

Kategórie

Archív