Podvod alebo príležitosť?

10. januára 2011, steveliesky, Business
Väčšina z nás, vedome či nevedome, sieťový marketing robí
denne, ale zadarmo!

Dámy, pochválite sa aký nádherný kostým ste kúpili v tom butiku na námestí , páni poviete priateľom, aké výborné pivo a obsluha je v krčme za rohom, a čo susedia ? … predsa vás vidia ako nesiete plné „igelitky“
keď sú banány v akcii …no a ten nový film v kinách!Áno, väčšina ľudí denne odporúča ostaným ľuďom dobré služby, tovary,zábavu … proste robí reklamu.

Keď to už denne robíte, bolo by zaujímavé keby vás za to platili? Keby ste si aj vy odkrojili z toho koláča o ktorý sa delia masmédiá. V tomto momente ľudí zachváti hrozná predstava, že zarábajú na iných ľuďoch, dokonca rodine a priateľoch. To predsa oni.Zamysleli ste sa niekedy, kto zaplatí všetky tie letáky, ktorých máme plné schránky, kto zaplatí všetky tie reklamy, ktoré vám pokazia celý film a
vás navštíviť chladničku? Nie sú to zákazníci, ktorí to zaplatia v tovaroch? Aj vy ste zákazník?

Náklady na reklamu to je obrovský balík peňazí, na ktorí sa poskladáme my spotrebitelia a zdá sa, že to nikomu nevadí, lebo zodpovedne odnesieme supermarketov miliardy.

Vážení, ušetrené náklady na reklamu, ktorá je v MLM nahradená osobným odporúčaním , to je zdroj vašich poctivých príjmov pre vás v sieťovom marketingu. Samozrejme, všetko čo ľudstvo vymyslelo sa dá využiť aj zneužiť, či je to elektrina, ktorá poháňa stroje, ale môže aj zabiť, alebo je to televízia alebo
sieťový marketing.

Najčastejším spôsobom zneužitia MLM sú pyramídové schémy, ktoré sa len maskujú marketingom, väčšinou nemajú žiadny produkt a  sú založené len na získavaní vysokých vstupných poplatkov od ľudí. Ako ich rozpoznať si povieme nabudúce.