Naozaj, denne robíme desiatky rozhodnutí, malých, zdanlivo bezvýznamných, ale i takých, ktoré výrazne ovplyvnia náš ďalší život. Ak ste sa správne rozhodli a hodláte sa zapojiť do jedného z najrýchlejšie sa rozvíjajúcich odvetví vo svete, do sieťového marketingu, venujte ešte chvíľu času správnemu výberu spoločnosti.
V predchádzajúcich častiach sme hovorili – dôležitý je produkt, systém vzdelávania a odmeňovací plán. Je však viacero spoločností, ktoré majú kvalitné produkty, primeraný systém vzdelávania a celkom slušný odmeňovací plán. Čo teraz? Úspešní ľudia si kladú tie správne otázky. Skúste si odpovedať na otázku „Čo chcem dosiahnuť zapojením do MLM? „
Odpoveď môže byť napríklad:
-
chcem si zlepšiť zdravie a ušetriť pri tom nejaké peniaze, lebo budem užívať tieto produkty a nakupovať ich za veľkoobchodné ceny. V tom prípade si nájdite produkt, ktorý najlepšie vyhovuje vašim potrebám.
-
chcem urobiť niečo pre svoje zdravie a pritom si vytvoriť nejaký vedľajší príjem
V takomto prípade je celý rad stabilných spoločností, ktoré sa venujú výživovým
doplnkom, potrebám pre domácnosť alebo kozmetike. Vyberte si tovarovú
skupinu, ktorá vám je najbližšia, oboznámte sa s produktmi, vyskúšajte ich
a venujte sa budovaniu siete vo svojom voľnom čase. Na základe vašich
odporúčaní priateľom a známym si postupne vybudujete sieť, ktorá vám bude
prinášať zaujímavý vedľajší príjem.
-
chcem vybudovať veľkú a stabilnú sieť, ktorá mi prinesie pravidelný nadštandardný príjem a finančnú nezávislosť. V takomto prípade odporúčam spoločnosť dôkladne posúdiť, zhodnotiť dosiahnuté výsledky a predpoklady rastu.
Z pohľadu výsledkov môžeme spoločnosti, ktoré sa v tomto odvetví pohybujú, rozdeliť do troch kategórií:
Prvú tvoria spoločnosti, ktoré existujú pomerne dlho 10 – 15 rokov, ale nedosiahli väčšiu dynamiku ani postavenie na trhu. Stále presviedčajú distribútorov, že to ešte len príde, ale pravdepodobnosť nie je veľká.
Druhú skupinu tvorí tzv. „stará škola“ – firmy s 20 a viacročnou históriu, ktoré neustále rastú, sú stabilné. Ich dynamika rastu v tejto etape však už nie je taká, aby ste vy ako nový distribútor mohli dosiahnuť finančnú nezávislosť.
V tretej skupine sú „mladé“ dynamicky sa rozvíjajúce firmy, ktoré svojim produktom, marketingovým plánom a stratégiou dosahujú exponenciálneho rastu. Tu sú šance na splnenie vašich snov najväčšie.
Množstvo zaujímavých informácií, ktoré vám môžu pomôcť, nájdete napríklad na stránkach : www.businessforhome.org , www.mlmwatchdog.com . Alebo sa poraďte s niekým, kto je v sieťovom marketingu doma.
PS: Nabudúce sa pobavíme na tému nejaký príjem a finančná nezávislosť.
zaujímavé... ...
Celá debata | RSS tejto debaty